Yazarın okumazsanız ölecek hastalığına tutulmuş olan notu

Tamam, bu bloga üvey evlat muamelesi yaptığımın farkındayım. Çok az kişiyi takip ediyor, bu hesapla takip ettiğim hiçbir bloga yorum yapmıyorum, bu yüzden halka açılamadı vs vs.  Oradan buradan duyup gelen ya da binbir tehditle adresi alan arkadaşlar dışında kimse okumuyordu burayı eskiden, ben de yalnızlığımın keyfini sürerek abuk subuk yazıyordum.

Ama birden olanlar oldu!

Ne Fifty’ymiş yahu gelen gelene, blog açıldığı günden beri – ki bu arada 4-5 kez kapandığını, 1.5-2 ay hiç ilgilenilmediğini de sayarsak- hiç bu kadar ilgi görmemişti. Tamam, diğer bloglardan alışığım ama  – yazar, kendini bir halt sanmakta– bu blogda bu tarz bir ilgiye alışık değilim. Ne diyeyim şimdi ben bu Bay Grey’e, beni tavana bağlada kırbaçla mı?

Yok, yok. En iyisi şöyle diyeyim, beni tavana bağlada tavan kafana çöksün inşallah. – (:

Lafın özü, ilgi alaka için teşekkür ederim sevgili ziyaretçiler. Bana okuyucuların olmasının ne kadar güzel bir şey olduğunu hatırlattınız. Yazdığınız mesajlara en kısa sürede dönmeyi umut ediyor ve gidiyorum.

“Yazarın okumazsanız ölecek hastalığına tutulmuş olan notu” üzerine 2 düşünce

  1. İşte ben bu blogda ciddi ciddi yorum yazmak istemiyorum. O zaman yazdığım şeyin üstünde oyalanmam, düşünmem, yazıyı işlemem gerekiyor. Burada yazılan her şey bilgisayarın başına oturulduğunda aniden yazıya dönüşen düşüncelerden ibaret. Kendi kendime konuşuyorum denebilir. Bırak burası böyle kalsın.

    Beğen

Yorum

