Beyaz pantolonlu madonna

Dün gece şortumu çekebildiğim kadar yukarı çekip, belimi güvence altına almış – çocukluktan akılda kalan lanetli uyarılar –  avını bekleyen aslan motivasyonuyla dünya gündemini takip etmeye çalışırken rastladım yeni Turuncu Orkid reklamına. Direkt olarak sinirlerim bozuldu tahmin edebileceğiniz gibi, televizyon denen zımbırtıda en çok reklam izlemeyi seven biri olarak böyle saçma sapan reklamları gördükçe delleniyorum. Evet, aklımdan zorum var, pek normal de değilim zaten.

Aslında bu konu hakkında çok konuştum ben, diğer bloglarımı ve çeşitli sitelerdeki üyeliklerimi takip edenler bilir. Uzun zamandır gıcık oluyorum, mavi suya ve beyaz pantolon giyip etrafta seken kızlara. Şimdi sevgili takipçiler, sorumuz şu: Herhangi bir pedi takınca etrafına mutluluk saçmaya başlayan kadınların derdi nedir? Ya da hijneyik pedler vücuda mutluluk aşılayan bir yapıya sahipler de benim vücudumdaki bir anormallik yüzünden mi ben pms dönemi boyunca Allahın belası bir insan oluyorum?

Reklam insanı çekmeli, ürünü sattırmalı vs vs tamam, bunlara hiçbir itirazım yok ama yıllardır bize izlettirilen reklamlara bir bakın. Hepsi neredeyse birbirinin kopyası;  beyaz pantolon – ki beyaz pantolon giyip bir de üstüne hoplayıp zıplayan ağaca tırmanan kadın fikrini hangi akıllı buldu gerçekten merak ediyorum. Bebek bezi denilen şey tüm bölgeyi kaplar ve sıkıdır, bunu herkes bilir değil mi? Onda bile bezin kayması vs probleminden sızıntılar vs oluyorsa bu reklamları çeken bünyeler neyin kafasını yaşıyor?– ped denendikten sonra yaşanan özgüven patlaması, erkeklere eziyet etme, istediğin kişiyi tavlayabilme, oradan oraya sekme vs vs. Farklı olan ne var?

Bizi hijyenik ped almaya o saçma sapan reklamlar mı itiyor ya da şöyle sorayım hangimiz o salak reklamlardaki seken kızlara bakıp “Dur, şu pedi bende deneyeyim belki oradan oraya sekerim” diyoruz?

Biri reklamcılara olayın iç yüzünün böyle olmadığını anlatsın lütfen, lütfen!

Yorum

