Yazardan saçma sapan notlar #2

Blogu silkeleyip kendine getirmek adına menüleri vs düzenledim. Şu an büyük iş yapmışsın, aferin vs gibi alaylı sözlerinizi duyabiliyorum ama benim gibi erteleyen bir bünye için bunlar son derece önemli gelişmeler, o yüzden kıymetini bilmeseniz de en azından homurdanmayın. Rica ediyorum.

Neler oldu?

Temayı değiştirdim – Bunu dün yapmıştım aslında (: –

Menüleri ekledim. – Hakkında kısmından diğer bloglarıma ve iletişim için mail adresime ulaşabilirsiniz. Diğerleri eskiden de vardı zaten, onların özetini geçmiyorum. Seçeneklerin üstüne gelince alt sayfasını olanlar yanda açılıyor işte –çok güzel açıklarım

Başka da birşey yapmadım, hiçbir şey yapmamışım aslında ama onu oraya, bunu buraya sürüklerken insan “Oyy, ne çok şey yaptım” moduna girebiliyor. Her neyse, ben yine uyuyamadım o yüzden saçmalıyorum. Hepinize güzel haftasonları dilerim.

“Yazardan saçma sapan notlar #2” üzerine bir düşünce

  1. Tumblrla yıldızımız barışmadı ama resim/fotoğraf bıdısı yüzünden kopamıyorum kendisinden.
    + Çok yavaş oynadığın için sen hamleni düşünürken duş bile alırım ben, bu konuda iddialıyım.
    + Temayı ben de sevdim, böyle kalacak gibi. Bakalım.

    Beğen

Yorum

