Aslına bakarsak bu tarz gönderileri sevmiyorum. Önemli insanların değerinin, onlar öldükten sonra anlaşılması ya da sırf nefes almayı kestiler diye sadece bir gün için fotoğraflarının sosyal medyada her yeri süslemesi durumundan hiç hoşlanmıyorum. Neşet Ertaş’ın kim olduğunu bilmeyen, yazdığı sözler, söylediği türküler hakkında fikri olmayan insanların bile kalkıp “Ay çok üzüldüm yeaa” gibi tepkiler vermeleri garip bir şekilde sinirimi bozuyor.Biri öldüğünde üzülürüz, bu net ve kesin bir durum evet ama… ama sinirim bozuluyor işte. Başka bir açıklaması yok. Kültürümüze katkısı olmuş insanların kim olduğunu bilmeden ve çoğu zaman sürü psikolojisi yüzünden paylaşılan fotoğraflar ya da videolar bana hiç samimi gelmedi, gelmeyecek de.

Büyük ustaya Allah’tan rahmet diliyorum, söylenecek başka söz yok.

“…” üzerine 3 düşünce

  1. Yiğidin harman olduğu yer tabiri kullanılır bizim orası için, Bozkırın tezenesiydi o. Çocukken babamdan dinlediğim Gönül dağıydı,Zahidem’di ve daha niceleri öldüğünü öğrendiğim gün hem hemşehrim olması, hemde babamın çok sevdiğini bildiğimden, telefonla babamı arama sebebimdi.Babamın telefonda hüngür hüngür ağladığını duydum ”Bir yakınım ölmüş gibi çok üzülüyorum” dedi telefonda bana.Neşet Ertaş aşığıydı,beni bile hüzünlendirdi telefonda (kim babasının ağlama sesini duyunca dayanır ki)

    Garip mahlasını kullanırdı türkülerinde. Babama dedim ki; ”Garip geldi,garip gitti.” Benim küçük memleketimin büyük gururuydu o.

    Beğen

Yorum

