Onun telefonu var

Televizyonda programlardan çok reklamları izlediğim göz önünde bulundurulursa, bugüne kadar Mustafa Sandal’lı Turkcell reklamını görmemem benim için büyük bir başarı sayılabilirdi. Adını her yerde duymama rağmen, nedense internetten bile bulup izlememiştim ben bu meşhur reklamı. Önceki akşam, sırf koca evin içinde ses olsun diye açtığım televizyonda çocukluğumun şarkısı sayılabilecek “Onun arabası var” melodisini duyduğum an mutfaktan hızla çıkıp ekranın karşısına geçtim. Geçmeseydim de olurmuş hani, o nasıl bir reklamdır öyle?

Hayır, olayın absürdlüğüne mi yanayım, yıllar yıllar öncesinin popüler -dandik- parçası Araba’nın kullanıldığına mı yoksa bu kadar saçma bir reklamın hedefi vurup herkes tarafından konuşulmasına mı? Cidden bilemiyorum.
Lafı fazla uzatmaya gerek yok, izlememiş olanlar için reklam aşağıda.

*Aşktan başım dönüyor.

*Sıkıntı yok, devam.

Evet mantığımız budur, durmak yok devam.

“Onun telefonu var” üzerine 2 düşünce

  1. Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler 🙂 . İyi olunca beğenildiği için kötü oluncada eleştirildiği için her şekilde çoğu insanın kafasına kazınıyorlar.

    Beğen

Yorum

