Wonder Woman’a da acımadılar

Superman-Batman-and-Wonder-Woman

Aslına bakarsak bu eski bir haber, benim vakti zamanında kapalı olan blogumun taslaklarına ozenle kaydedıp ardından ozenle  unuttuklarımdan biri.

Zack Snyder’in çekecegi Man of Steel 2: Batman vs Superman filminde Batman’i Ben Affleck’in canlandıracagını biliyorsunuzdur. Bilmiyorsanız da su an ögrendiniz ve aranızdan Daredevil’i izleme gafletinde bulunanlar yüzünü eksitti. Ben daha Marvel’den çıkan en kötü filmlerden biriyle tarihe ismini altın harflerle yazdırmıs bir adamı nasıl bir ruh haliyle seçtiler anlayamazken ve anlamlandıramazken ikinci darbe Wonder Woman karakteri için secilen isimle geldi.

Burada daha once bahsettim mi hatırlamıyorum ama ben buyuk bir çizgi roman hayranıyımdır ve DC- Marvel karsılastırılmasında her zaman DC’i tutarım. Karakterlerinin yeri benim için ayrıdır. Bazen sinirlerimi zıplatsa da Amazon prensesi, Superman’e dayak atabilen, dolgun memeleri-ince beli kısacası güzel vücuduyla dikkatleri yeteneklerinden çok vucuduna çeken Diana’yı da severdim.

Gal Gadot’un rolü aldıgını ogrendigimde verdigim tepkiyi tahmin edebileceginizi dusunuyorum. Rolu kotarır mı, inanın bilmiyorum. Wonder Woman’ı filmde kostumuyle görmeyecek olsak bile, zihinlerde vucudu ve karizmatik ifadesiyle canlanan bir kahramanın Gal Gadot tarafından nasıl canlandırılacağını hayal edemiyor, açıkçası etmek de istemiyorum. Kadın fazla celimsiz :/

0 beden Wonder Woman olur mu arkadaslar? Yapılır mı bu Wonder Woman’a diyor ve kararı sizlere bırakıyorum.

 

Yorum

