Yuz Gulduren Haberler : Game of Thrones Sezon 4

Herkesin beni uyardıgı spoiler verme asamasını direkt olarak atlayarak 6 Nisan diyorum.

-Trailer diger trailerlara oranla biraz gösterissiz mi olmus ne?

– Soundtrack secimi iyi ama.

“Yuz Gulduren Haberler : Game of Thrones Sezon 4” üzerine 2 düşünce

  1. Dönmene sevindim. Hoşgeldin ve bende sıkı hayranlarındanım Game of Thrones’un. Sabırsızklıkla nisan ayını bekliyorum. =))

    Beğen

    1. Dönmüş olmama ve okuyucularımın hala buralarda olmasına bende sevindim. Kısa sürecek zevk için gün saymaya devam edelim o zaman, yine yaz Tuana. Senin okuduğunu bilmek güzel.

      Beğen

Yorum

