Benim bir dostum var!

“Benim bir dostum var!” üzerine 3 düşünce

  1. Seni sahalarda da görmek istiyoruz aslında Sinistra ne güzel tüm profilleri birbirine bağladın, eski okuyuculara ben buradayım dedin. Yeniden güncel konular hakkında yazmaya başla da güzel kaleminden çıkanları okuyalım.
    Senin gibi mantıklı ve objektif yazan çok az insan kaldı.

    Beğen

      1. Eski okuyuculara “Ben buradayım” demek için bağlamadım aslında profilleri birbirine -eski profil kalmadı aslında, sen neden bahsediyorsun? (:- unutuyorum nerede ne yazdığımı, hepsi bir arada dursun dedim.
        Gündem hakkında yazmak istiyorum ama son zamanlarda bünyem en ufak gerginlikte eşi benzeri görülmemiş ağrılar yarattığı için kaçınıyorum beni sinirlendirebilecek her türlü konudan.
        Güzel sözlerin için teşekkür ederim.

        Beğen

Yorum

